Pravne informacije
Dostava i povrat
DOSTAVA PUTEM WEBSHOP USLUGE
1.1 Dostava proizvoda moguća je isključivo unutar područja
Republike Hrvatske.
1.2 Nakon što GHETALDUS evidentira narudžbu (najkasnije u roku od 48 sata od narudžbe proizvoda od strane online kupca a što se primjenjuje isključivo ukoliko takav rok istječe tijekom radnog dana u Republici Hrvatskoj, te se ne odnosi na neradne dane) online kupcu će proizvodi biti isporučeni u roku:
- od 5 do 10 radnih dana za područje Grada Zagreba,
- od 5 do 10 radnih dana za područje kontinentalnog dijela
Republike Hrvatske,
- od 5 do 12 radnih dana za područje otoka.
*Tijekom studenog i prosinca moguć je duži rok isporuke dostave na adresu zbog porasta potražnje.
1.3 Ukoliko iz bilo kojeg razloga Online kupac nije bio dostupan putem kontakt broja koji je ostavio, GHETALDUS nije odgovoran za produljenje prethodno navedenih rokova isporuke.
1.4 Online kupcu će narudžba biti isporučena na adresu
dostave, te ukoliko Kupac nije na adresi dostave:
bit će mu ostavljena poruka s brojem kojeg će moći kontaktirati ili proizvodi mogu biti preuzeti od strane druge osobe (punoljetni član domaćinstva, ovlaštena osoba od strane online kupca) uz predočenje osobnog identifikacijskog dokumenta.
1.5 Online kupac je obvezan prilikom preuzimanja pošiljku
pregledati, vidljiva oštećenja prijaviti izravno dostavljaču, te odbiti primiti
oštećenu pošiljku. Potpisom dostavnice i primitkom računa online kupac
potvrđuje da je prilikom preuzimanja proizvoda izvršio njegov pregled.
Ukoliko online kupac odbije primiti pošiljku zbog utvrđenih
i vidljivih oštećenja na transportnim pakiranjima, dužan je ispuniti
odgovarajući obrazac dostavne službe, te javiti putem mail-a ili telefonski
GHETALDUS-u putem korisničkih uputa na web shop stranicama i izjasniti se da li
želi ponovljenu isporuku ili povrat novca.
Po primitku reklamirane pošiljke i odgovarajućeg obrasca,
GHETALDUS se obvezuje u roku od idućih 15 radnih dana izvršiti ponovljenu
dostavu ukoliko se radi o proizvodi koji se nalazi na lageru, a ukoliko je isti
proizvod potrebno naručiti od dobavljača navedeni rok se produljuje za rok
dostave od strane dobavljača, bez dodatnih troškova za kupca ili izvršiti
povrat novca, sve sukladno zahtjevu online kupca.
1.6 Ukoliko online kupac ne preuzme proizvod ili odbije
preuzeti proizvod bez valjanog razloga, GHETALDUS zadržava pravo zahtijevati
nadoknadu nastalih troškova.
1.7. Trošak dostave iznosi 5€ za kupnje putem webshopa manje
od 65€.
2.1 Online kupac ima pravo u roku od 14 (četrnaest)
kalendarskih dana od dana dostave proizvoda na reklamaciju kupljenog proizvoda,
zamjenu ili povrat proizvoda ukoliko prilikom preuzimanja robe uoči nedostatke
na proizvodima ili su dostavljeni proizvodi neispravni. GHETALDUS će, na osnovu
zahtjeva za povrat ili zamjenu, online kupcu vratiti sredstva na račun koji je
kupac naveo u samom zahtjevu ili zamijeniti proizvod s novim u roku trideset
(30) dana od datuma primitka vraćenog proizvoda na adresu navedenu na
obrascu/e-mailu za reklamaciju.
2.2 Online kupac najavljuje povrat kupljenih proizvoda putem
obrasca za reklamaciju, unosom osobnih podataka i ostalih podataka vezanih uz
kupnju.
Obrazac za jednostrani raskid možete preuzeti ovdje.
Online kupac nema prvo na jednostrani raskid te povrat
kupljenih proizvoda ukoliko:
- kupuje proizvod koji je izrađen po specifikaciji kupca
(potrošača) ili koji je jasno prilagođen potrošaču (dioptrijske naočale), sve
sukladno članku 79. stavak 1. točka 3. Zakona o zaštiti potrošača, te
- kupuje proizvod koji zbog zdravstvenih ili higijenskih
razloga nije pogodan za vraćanje, ako je bio otpečaćen nakon dostave
(uključujući, ali ne ograničavajući se na kontaktne leće, otopine za leće, kapi
za oči – „umjetne suze“), sve sukladno članku 79. stavak 1. točka 5. Zakona o
zaštiti potrošača.
2.3 Povrat dostavljenih proizvoda vrši se dostavom na adresu
o kojoj je online kupac obaviješten na obrascu za reklamaciju.
2.4 Troškove povrata proizvoda snosi online kupac.
2.5 Online kupac je obvezan dostavljene proizvode vratiti u
stanju u kojem su mu dostavljeni i u originalnom pakiranju (trgovačko pakiranje
u kojem je roba i dostavljena).
2.6 Ukoliko se nedvojbeno utvrdi da je reklamacija na
proizvod neopravdana ili da je do neispravnosti naručenog proizvoda došlo zbog
neadekvatnog rukovanja ili uporabe, tada GHETALDUS nije dužan izvršiti povrat
novca ili dostaviti zamjenski proizvod. Reklamirani proizvod bit će vraćen
online kupcu o njegovom trošku uz pisano objašnjenje razloga neprihvaćanja
zahtjeva za povratom ili zamjenom.
2.7 Ukoliko je zahtjev za povratom novca ili zamjenom
opravdan, GHETALDUS će postupiti kako je navedeno u točci 9.1 s time da će
trošak ponovnog slanja proizvoda snositi GHETALDUS.
2.8 Ukoliko je došlo do pogreške prilikom pakiranja
naručenih proizvoda, te online kupac nije dobio naručeni proizvod već neki
drugi, dužan je navedeno prijaviti putem obrasca za reklamaciju u roku od osam
(8) dana. U tom slučaju, online kupac vraća krivo isporučen proizvod na trošak
GHETALDUS koji se obvezuje isporučiti naručeni proizvod ili izvršiti povrat
novca (sukladno zahtjevu korisnika) u roku od petnaest (15) dana od
zaprimljenog krivo isporučenog artikla.
2.9 Ukoliko online kupac nije dobio naručeni i plaćeni
proizvod, dužan je to prijaviti u roku od osam (8) kalendarskih dana od dana
očekivanog dolaska naručenog proizvoda putem obrasca za reklamaciju ili putem
kontakata objavljenih na web stranici. GHETALDUS je u tom roku dužan utvrditi
što se dogodilo sa reklamiranom pošiljkom, te online kupca obavijestiti o
daljnjem rješavanju reklamacije.