26.03.2025.

Vidi se tko zna: Ghetaldus kampanja koja spaja stil i viziju

Ghetaldus

Ako razmišljate o novim dioptrijskim okvirima, pravo je vrijeme da osvježite svoj look jer Ghetaldus optika donosi posebnu ponudu u sklopu kampanje "VIDI SE TKO ZNA".

Omiljena TV lica Krešo, Dean i Morana iz Potjere prepoznati su po britkom umu i šarmu, a sada se pridružuju priči u kojoj stil i vrhunska kvaliteta idu ruku pod ruku.

Od 27. ožujka do 31. svibnja 2025., u svim Ghetaldus poslovnicama i online, čeka vas do -50% popusta na dioptrijske okvire. Ova ponuda vrijedi uz članstvo u Loyalty programu i kupnju dioptrijskih leća (* Ghetaldus poslovnice) - idealna prilika da uz dobar vid dobijete i dodatnu dozu samopouzdanja.

Elegantni, klasični ili statement modeli - koji stil birate? Krešo otkriva da su mu favoriti oni u bojama, a možda ćete baš vi pronaći svoj novi zaštitni znak među Ghetaldusovim modelima.

Bacite pogled na ponudu online ili posjetite najbližu poslovnicu i pronađite okvir koji će upotpuniti vaš vizualni identitet.

Vidjeti znači znati, a uz Ghetaldus - vidite najbolje.

Ghetaldus optika i Poliklinika – VIDI SE TKO ZNA.

PRAVILA AKCIJE

Podijeli ovaj blog na društvenim mrežama: